ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ В ЗАМІСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ «МИС ДОБРОЇ НАДІЇ»
1. Поселення відбувається при наявності підтвердження (квитанції) 100% оплати за весь період проживання на комплексі або, у разі негарантованого бронювання, внесенням 100% оплати за весь період проживання на комплексі «Мис Доброї Надії».
2. При поселенні Гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт або інше посвідчення особи) та заповнює реєстраційну форму.
3. Час заїзду (поселення) — 14:00, час виїзду (розрахунковий час) — 12:00 за місцевим часом.
4. Розрахунковою годиною завжди є 12:00 (за місцевим часом). Після 12:00 стягується оплата в розмірі 50% вартості номера, що гарантує гостю наявність номера до 19:00 (при наявності вільних місць).
5. При необхідності продовження проживання в готелі, Гість може звернутися в Службу прийому і розміщення за 2 години до розрахункової години. При наявності вільних місць в готелі термін проживання може бути продовжений. При продовженні проживання в готелі Гість сплачує 100% вартості проживання за продовжений період.
6. Туристичний збір не входить у вартість проживання і оплачується гостями додатково. При наявності посвідчення про відрядження гості звільняються від оплати туристичного збору.
7. Перебування дітей у віці молодше 8-ми років з батьками, без надання додаткового місця та сніданку, надається безкоштовно. Перебування дітей старше 8-ти років оплачується за повною вартістю тарифу додаткового місця.
8. У разі дострокового виїзду або ж в разі незаїзду, повернення грошових коштів здійснюється за умови, що Гість повідомляє про своє рішення до Служби прийому та розміщення не пізніше ніж за 48 годин (2 доби).
9. Запросивши гостя до номеру відповідальність за витрати, пов’язані з перебуванням гостя у кімнаті та за можливий матеріальний збиток завданий комплексу, несе проживаючий зареєстрований Гість.
10. Знаходження гостей (без проживання) до 23:00, після цього часу, кожний незареєстванний гість оплачується по вартості додаткового місця.
11. Наш комплекс позиціонує себе як сімейний, тому на комплексі не допускається гучне звучання музики, іншого шуму, а також використання колонок та інших музичних пристроїв після 22:00.
12. Зміна постільної білизни і рушників проводиться один раз в три дні. На прохання Гостя може здійснюватися дострокова зміна постільної білизни та рушників без додаткової оплати.
13. В номерах готелю та котеджах заборонено паління сигарет та кальянів.
14. Проживання на комплексі з домашніми тваринами заборонено.
15. Використання на території комплексу феєрверків та салютів категорично заборонено.
16. Використання хлопавок з конфеті на території комплексу, а також в середині номерів та котеджів, категорично заборонено. Збір за додаткове прибирання – 1000,00 грн.
17. Категорично заборонено переміщувати меблі з одного номеру в інший, а також перенесення з літньої тераси меблів в середину котеджу.
18. Для приготування BBQ на території є спеціальна гриль-зона. Камін, на веранді, біля котеджу можна використовувати тільки для створення затишку. Передбачено штраф за використання каміну не за призначенням.
19. При виїзді з комплексу Гість здійснює остаточний розрахунок за надані послуги, включаючи додаткові послуги і здає ключ від номера чи коттеджу адміністратору готелю.
20. Необхідно дотримуватися правил протипожежної безпеки, санітарної гігієни. Заборонено зберігати в номерах легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини. При необхідності звертатися на ресепшн готелю для виклику екстреної допомоги.
ЗА НЕВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПРАВИЛ ПЕРЕБУВАННЯ НА КОМПЛЕКСІ «МИС ДОБРОЇ НАДІЇ» ПЕРЕДБАЧЕНО ШТРАФ У РОЗМІРІ 5000,00 ГРН ТА НЕГАЙНЕ ВИСЕЛЕННЯ З КОМПЛЕКСУ (БЕЗ КОМПЕНСАЦІЇ).
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УМОВИ ПРОЖИВАННЯ В ЗАМІСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ «МИС ДОБРОЇ НАДІЇ»
21. Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживанні на комплексі в разі порушення Правил проживання і несвоєчасної оплати послуг.
22. У разі відмови Гостя від розміщення в день поселення повернення повної суми здійснюється, якщо Гість підійшов до стійки Служби прийому та розміщення протягом першої години після поселення і не скористався номером.
23. Якщо Гість скористався номером або підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмови від номера пізніше 2-х годин після поселення — повернення оплати за першу добу проживання не проводиться.
24. У разі закінчення терміну проживання Гостя на комплексі за відсутності Гостя за місцем проживання з 12:00 до 23:00 або з 23:00 до 12:00 діб (якщо проживання не буде продовжено і не оплачено в строк), адміністрація Готелю має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього Гостя, звільнити номер.
25. У разі бажання Гостя матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація поміщає на безкоштовне зберігання у сейф, розташований у Службі прийому і розміщення.
26. Адміністрація Комплексу не несе відповідальності за цінні речі, які не здані на зберігання в сейф (чи не залишені в міні-сейфі номера).
27. Гість, який знайшов втрату, недостачу або пошкодження своїх речей, без зволікання заявляє про це адміністрації комплексу в Службу прийому і розміщення. В іншому випадку, Комплекс звільняється від відповідальності за незбереження речей.
28. Комплекс зберігає забуту Гостем річ протягом 3 місяців. Цінні речі зберігаються до 1 року.
УМОВИ БРОНЮВАННЯ В ЗАМІСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ «МИС ДОБРОЇ НАДІЇ»
1. Бронювання здійснюється шляхом направлення заявки за допомогою телефонного та іншого зв’язку чи онлайн-бронювання через сайт booking.com
Телефон для бронювання +38 (099) 433 22 22; e-mail — hotel.mus.pl@gmail.com.
2. При бронюванні вноситься 100% сума вартості за весь період проживання протягом 48 годин з моменту фактичного бронювання.
3. У разі якщо Гість не вніс 100% оплату вартості за весь період проживання протягом 48 годин з моменту фактичного бронювання – бронь анулюється.
4. Повернення грошових коштів здійснюється за умови, що Гість повідомляє про своє рішення на ресепшн готелю не пізніше ніж за 48 годин (2 доби) до дати планованого заїзду.
5. У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% оплатою за весь час проживання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 2 доби до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання не підлягає поверненню.
6. При негарантованому бронюванні (без попередньої оплати), якщо Гостем не вказано точний час приїзду, бронь анулюється о 23:30 дати заїзду за місцевим часом.
7. При заїзді Гостя без попереднього бронювання до зазначеного часу, готель надає поселення Гостю при наявності вільних номерів.
8. При бронюванні додаткових послуг Гостю необхідно повідомити на ресепшн готелю за 5 і більше годин до початку надання послуги.
9. У разі не своєчасної скасування послуги, проводиться повне нарахування вартості послуги Гостю.